ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα γιορτάστηκε και φέτος η επέτειος της 25ης Μαρτίου 1821 στον Δήμο Μύκης.

Μαθητές και μαθήτριες του ΓΕΛ Γλαύκης, του Γυμνασίου και του ΕΠΑΛ Γλαύκης και των άλλων σχολείων της περιοχής παρήλασαν με περηφάνια. Προηγήθηκαν η κατάθεση στεφάνων στη μνήμη των Ελλήνων αγωνιστών και η εκτέλεση παραδοσιακών χορών στον χώρο πλησίον του ηρώου. Πλήθος κόσμου παρευρέθηκε στη γιορτή και χειροκρότησε τους μαθητές όλων των σχολείων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *